/
'212             ARTISTES PARISIENS DU
deffendeur rendre et restituer audit deman­deur les meubles à luy appartenans, con­tenus en ung certain mémoire presenté par icelluy deffendeur, qu'il a recongnu avoir en sa possession, et autres qui viendront cy après à sa cognoissance, dont il se purgera par serment; et du surplus des conclusions du demandeur en a absoulx ledict deffen­deur. Et, pareillement, a ladicte Court condempné le demandeur rendre au deffen­deur la moictié de tous et chacuns les . grains et fruictz provenus cn la seigneurie-de Clagny en l'an 158o, comme ayant droict par transport et transaction de damoiselle Françoise Le Scellier, vefve de feu Claude Lescot, frère commung des parties,-assavoir: dix muis de bled métail pour la moictié de la ceullette faicte sur soixante arpens de terre, à raison de quatre septiers pour arpent, et trois muis neuf septiers avoine pour la moictié de la ceullette faicte sur soixante arpens d'autres terres, à raison dc trois muis pour arpent, sur cé deduict vingt-cinq septiers et mine de bled métail d'autre part et dix-neuf d'autre, que ledict deffendeur a recognu avoir pris et applicqué à son prof­fict, la valeur et estimation duquel sera faict selon le pris commung des grains vendus en ladicte année i58o, suivant les extraietz du greffe du Chastelet. Et pour le regard de la levée de trente arpens de prés montant à troys milliers de foing pour la moictié, à raison de 200 bottes pour arpent, ladicte Court les a compencés avec trois autres milliers, que ledit deffendeur a recognu avoir pris audict lieu de Clagny. Et, outre, a condempné ledit demandeur ù 'paier audict deffendeur la somme de vingt escus pour le gros boys, cotterés et fagots appartenant? au deffendeur, qu'il a pris eL bruslé estant audict lieu de Clagny. Et pour le regard des meubles mentionnés en certain memoire, vendus par ladicte Le Scellier |
LVIE ET DU XVIIe SIÈCLE.
audict deffendeur pour le pris et somme de quatre vingtz-dix-neuf livres, ordonne qu'il les pourra prendre audict lieu de Clagny. Et a ladicte Court condempné ledit deman-. deur en deulx tiers des despens, l'autre tiers compensé. Signé : Viole. .
Prononcé en la presence de m° Mathurin Egrùt, procureur dudit me Pierre Lescot, demandeur et deffendeur, et en l'absence dc me . . ., procureur dud. me Léon Lescot, aussi demandeur et deffendeur, suffisamment appellé, le 14e jour de febvrier 1590.— (Arch, nat., V4 10.)
441.' — Donations diverses de Léon Lescot à son valet de chambre et à ses petits-neveux. — 20 mars 1623.
Donation par Léon Lescot, Conseiller au Parlement de Paris, naguères abbé de l'ab­baye de Notre-Dame-de-Clermont et chanoine de Notre-Dame-de-Paris, à Jean Blondeau, son valet de chambre, ainsi qu'à Bobert de Romain, clerc du diocèse de Meaux, du jardin potager des maisons et jardins vulgai­rement appelés de Clagny, sis au faubourg Saint-Jacques de Paris, jardin clos de murs, à lui donné par feu Pierre Lescot, seigneur de Clagny, abbé de Clermont, ladite donation faite audit Blondeau en récompense dc ses services. '■— (Arch. nat., Y 163, fol. 353 et 356 v°.)
Donation par le même Léon Lescot à Charles de Romain, écuyer, sr de Fontaine, ct Robert de Romain, clerc du diocèse de Meaux, frère du précédent, ses petits-ne­veux, de tous droits sur la succession de Renée Thuillier, veuve du s" du Plessis, notamment de la part revenant à Made­leine Lescot, sa sœur, aieule des donataires. —- (Arch. nat., Y 163, fol. 357 r".)